ІНФОРМАТИКА
3 КЛАС
№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
1.
Інтернет (6 год.)
|
||
1.
|
Правила безпечної поведінки у
кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів
роботи із комп'ютерами та даними
|
|
2.
|
Поняття про мережі. Поняття про мережу
Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
|
|
3.
|
Поняття веб-сторінки, її адреси.
|
|
4.
|
Пошук зображень, текстів, відео,
карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання
найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
|
|
5.
|
Ключові слова для пошуку (на
прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших
предметів).
|
|
6.
|
Авторське право та Інтернет.
Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного
перегляду відео.
|
|
2. Людина
та інформація (5 год.)
|
||
7.
|
Роль інформації в житті людини.
|
|
8.
|
Види інформації за способом
подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
|
|
9.
|
Перетворення інформації з одного
виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
|
|
10.
|
Дії з інформацією: передавання,
пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними
пристроями.
|
|
11.
|
Структурування інформації в
документах, папках. Поняття меню.
|
|
3. Графіка
(5 год.)
|
||
12.
|
Програми та онлайн середовища для
роботи з графічними даними.
|
|
13.
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю
на картах.
|
|
14.
|
Середовище графічного редактора.
Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.
|
|
15.
|
Створення та змінювання простих
зображень. Створення зображень з геометричних фігур.
|
|
16.
|
Доповнення малюнка підписом чи
коментарем.
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за І семестр.
|
|
4.
Алгоритми і виконавці (6 год.)
|
||
17.
|
План дій. Поняття алгоритму.
Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
18.
|
Середовища програмування для
дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних,
символьних блоків.
Порядок виконання команд
виконавцем.
|
|
19.
|
Пошук пропущених дій в знайомій
послідовності.
Складові частини об’єктів. Схема
складу. Зв’язки у схемах.
|
|
20.
|
Істинні й хибні висловлювання.
|
|
21.
|
Логічне слідування.
|
|
22.
|
Використання логічних висловлювань
з «не», «і», «або».
|
|
5. Текст (6 год.)
|
||
23.
|
Середовища для читання текстів.
Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники,
енциклопедії, словники.
|
|
24.
|
Текстові редактори. Переміщення в
текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та
вдосконалення текстів.
|
|
25.
|
Основні команди редагування:
вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою
клавіатури.
|
|
26.
|
Доповнення текстів зображеннями.
|
|
27.
|
Таблиці в тексті: орієнтування в
клітинках. Доповнення таблиць.
|
|
28.
|
Порівняння текстів з оманливою та
правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі
інформації з інших предметів).
|
|
6.
Презентації (7 год.)
|
||
29.
|
Доповідач/доповідачка та
презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид
презентування.
|
|
30.
|
Середовище створення презентацій.
|
|
31.
|
Переміщення слайдами презентації.
Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
|
|
32.
|
Переміщення текстових вікон/полів
та зображень на слайдах.
|
|
33.
|
Утворення нового слайду,
текстового вікна/поля.
|
|
34.
|
Доповнення презентації текстом,
зображенням, схемою.
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|