«Всьому, що необхідно знати, навчити не можна,

вчитель може зробити тільки одне — вказати дорогу.»

Річард Олдінгтон

пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

Планування. Інформатика 3 клас

ІНФОРМАТИКА
3 КЛАС
( 1 год. на тиждень)



№ уроку
Дата
уроку
Тема уроку
1. Інтернет (6 год.)
1.

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними
2.

Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
3.

Поняття веб-сторінки, її адреси.
4.

Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
5.

Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
6.

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
2. Людина та інформація (5 год.)
7.

Роль інформації в житті людини.
8.

Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
9.

Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
10.

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
11.

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.
3. Графіка (5 год.)
12.

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
13.

Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
14.

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.
15.

Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.
16.

Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
4. Алгоритми і виконавці (6 год.)
17.

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
18.

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
Порядок виконання команд виконавцем.
19.

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
20.

Істинні й хибні висловлювання.
21.

Логічне слідування.
22.

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
5. Текст (6 год.)
23.

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
24.

Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.
25.

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
26.

Доповнення текстів зображеннями.
27.

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
28.

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
6. Презентації (7 год.)
29.

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
30.

Середовище створення презентацій.
31.

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
32.

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
33.

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
34.

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
35.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.