ІНФОРМАТИКА
4 КЛАС
№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
1. Графіка (7 год.)
|
||
1.
|
Правила безпечної
поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення.
|
|
2.
|
Електронні карти.
Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками,
океанами.
|
|
3.
|
Доповнення власної
карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).
|
|
4.
|
Схеми, діаграми на
матеріалі інших предметів.
|
|
5.
|
Робота в середовищі
графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання,
зміна кольору фігур та кольору фону.
|
|
6.
|
Обробка фото:
інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
|
7.
|
Створення колажу із
зображень.
|
|
2. Текст (9 год.)
|
||
8.
|
Орієнтування в
списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою,
автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
|
9.
|
Середовище
текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа:
взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
|
10.
|
Поєднання елементів
на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
|
11.
|
Абзаци, посилання,
заголовки, зміст.
|
|
12.
|
Вдосконалення
текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
|
13.
|
Списки. Послідовні
списки у текстах.
|
|
14.
|
Таблиці. Доповнення
готових таблиць.
|
|
15.
|
Змінювання та
доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
|
16.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
3. Співпраця в
Інтернеті (4 год.)
|
||
17.
|
Правила безпечного
користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та
віртуальним спілкуванням.
|
|
18.
|
Електронна пошта.
Захист облікового запису. Культура листування.
|
|
19.
|
Інформаційні ресурси
Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в
Інтернеті.
Рівні доступу до
навчальних матеріалів.
Співпраця в мережі
(спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки
до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
|
|
20.
|
Служби для обміну знаннями,
задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.
|
|
4. Алгоритми з
розгалуженням і повторенням (7 год.)
|
||
21.
|
Алгоритми з
розгалуженням.
|
|
22.
|
Цикли: повторення
задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
|
23.
|
Алгоритми з циклами.
|
|
24.
|
Створення та
виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі
програмування для дітей.
|
|
25.
|
Сортування та
впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
|
26.
|
Використання
логічних висловлювань з «якщо - то...».
|
|
27.
|
Розв’язок задач у
середовищі програмування для дітей
|
|
5. Інформація (8 год.)
|
||
28.
|
Перетворення
інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з
використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в
таблицю з числами.
|
|
29.
|
Передавання
інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач
інформації.
|
|
30.
|
Складові комп’ютера. Пристрої введення та
виведення інформації.
|
|
31.
|
Зберігання
інформації. Носії інформації.
|
|
32.
|
Кодування
інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
33.
|
Історія виникнення
пристроїв для роботи з інформацією.
|
|
34.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
35.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за рік.
|