ІНФОРМАТИКА
2 КЛАС
№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
1.
Інформація ( 4 год.)
|
||
1.
|
Правила безпечної поведінки у
кабінеті інформатики.
Поняття про інформацію. Зміст та
завдання курсу «Інформатика».
|
|
2.
|
Сприймання людиною інформації.
Властивості інформації. Види
інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова,
дотикова.
|
|
3.
|
Приватна та публічна інформація.
Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
|
|
4.
|
Пристрої для роботи з інформацією. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
|
|
2.
Комп’ютери та інші пристрої (6
год.)
|
||
5.
|
Комп'ютер та інші пристрої для
роботи з інформацією.
|
|
6.
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера
та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.
|
|
7.
|
Використання пристроїв для
навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів
(літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
|
|
8.
|
Виділення обраного тексту в
середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору
та переміщення об’єктів.
|
|
9.
|
Клавіатура. Уведення окремих
символів. Зміна мовних режимів.
|
|
10.
|
Організація робочого місця під час
навчання з різними пристроями.
|
|
3.
Інтернет (6 год.)
|
||
11.
|
Початкові уявлення про Інтернет.
|
|
12.
|
Поняття браузера, як програми для
роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з
вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
|
|
13.
|
Правила безпечної роботи в
Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна)
та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
|
14.
|
Ігри для вдосконалення навичок
роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
|
|
15.
|
Перегляд навчальних відео, картин
художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в
математичних тренажерах.
|
|
16.
|
Робота з комп’ютерними програмами
на підтримку вивчення іноземної мови.
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за І семестр.
|
|
4. Графіка (9
год.)
|
||
17.
|
Поняття ком’ютерної графіки.
|
|
18.
|
Програми для створення за
змінювання графічних зображень.
|
|
19.
|
Змінювання готових зображень.
|
|
20.
|
Створення зображень. Зображення з
геометричних фігур.
|
|
21.
|
Доповнення зображень підписами чи
коментарями у вигляді кількох слів.
|
|
22.
|
Створення зображень за зразком
|
|
23.
|
Сервіси для перегляду зображень
картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
|
|
24.
|
Пристрої для створення та
опрацювання графічних зображень.
|
|
25.
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства
(музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення.
Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
|
|
5. Команди
та виконавці (10 год.)
|
||
26.
|
Поняттям команди. Порівняння
команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
|
|
27.
|
Послідовність дій. Приклади
послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в
послідовності дій.
|
|
28.
|
Ігрові вправи з надання команд
виконавцям у середовищах програмування.
|
|
29.
|
Порівняння двох або більше предметів.
|
|
30.
|
Об’єднання предметів у групи за
певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак
предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини
предметів.
|
|
31.
|
Ігри на змінювання послідовності
дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення
зайвого за певними ознаками.
|
|
32.
|
Робота з комп‘ютерними програмами
на розвиток логічного мислення.
|
|
33.
|
Робота з комп‘ютерними програмами
на підтримку вивчення різних предметів.
|
|
34.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за ІІ семестр.
Робота з розвиваючими програмами.
|
|
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|