«Всьому, що необхідно знати, навчити не можна,

вчитель може зробити тільки одне — вказати дорогу.»

Річард Олдінгтон

пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

Планування. Геометрія 8 клас

ГЕОМЕТРІЯ, 8 клас.
 (70 годин, 2 години на тиждень)


Дата
Тема уроку
Тема №1 Чотирикутники  (23 години)
1.       

Повторення матеріалу 7 класу
2.       

Повторення матеріалу 7 класу
3.       

Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники.
4.       

Сума кутів чотирикутника.
5.       

Паралелограм, його властивості
6.       

Ознаки паралелограма
7.       

Прямокутник та його властивості
8.       

Розв’язування задач.Самостійна робота
9.       

Ромб, квадрат та їх властивості
10.   

Розв’язування задач
11.   

Трапеція та її властивості
12.   

Розв’язування задач.Самостійна робота
13.   

Контрольна робота №1 «Чотирикутники та їх властивості»
14.   

Вписані та центральні кути
15.   

Розв’язування задач
16.   

Вписані та описані чотирикутники
17.   

Розв’язування задач.Самостійна робота
18.   

Теорема Фалеса.
19.   

Середня лінія трикутника та її властивості
20.   

Розв’язування задач
21.   

Середня лінія трапеції та її властивості
22.   

Розв’язування типових задач
23.   

Контрольна робота №2. «Теорема Фалеса»
Тема№2 Подібність трикутників (10 годин)
24.   

Узагальнена теорема Фалеса.
25.   

Подібні трикутники.  Перша ознака подібності трикутників.
26.   

Друга ознака подібності трикутників.
27.   

Третя ознака подібності трикутників.
28.   

Розв’язування задач.
29.   

Застосування подібності трикутників. Властивість медіани та бісектриси трикутника
30.   

Розв’язування задач.  Самостійна робота
31.   

Подібність прямокутних трикутників
32.   

Розв’язування задач
33.   

Контрольна робота №3 «Подібність трикутників»
Тема№3 Розв’язування прямокутних трикутників (13 годин)
34.   

Теорема Піфагора
35.   

Розв’язування задач.
36.   

Перпендикуляр і похила, їх властивості
37.   

Розв’язування задач
38.   

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
39.   

Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60°
40.   

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
41.   

Розв’язування задач.  Самостійна робота
42.   

Розв’язування прямокутних трикутників
43.   

Розв’язування прямокутних трикутників
44.   

Розв’язування прямокутних трикутників
45.   

Розв’язування  типових задач. Самостійна робота
46.   

Контрольна робота №4 «Розв’язування прямокутних трикутників»
Тема №4 Многокутники. Площі многокутників. (14 годин)
47.   

Многокутник та його елементи . Опуклі та неопуклі многокутники.
48.   

Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола
49.   

Сума кутів опуклого многокутника
50.   

Поняття площі. Основні властивості площ.
51.   

Площа прямокутника
52.   

Площа паралелограма
53.   

Розв’язування задач. Самостійна робота
54.   

Площа трикутника
55.   

Розв’язування задач
56.   

Площа  ромба , трапеції
57.   

Площа ромба , трапеції.
58.   

Розв’язування задач. Самостійна робота
59.   

Розв’язування задач на обчислення площ многокутників
60.   

Контрольна робота №5 «Многокутники . Площі многокутників»
Повторення і систематизація навчального матеріалу( 10 годин)
61.   

Чотирикутники та їх властивості
62.   

Теорема Фалеса.
63.   

Подібні трикутники
64.   

Теорема Піфагора
65.   

Розв’язування прямокутних трикутників
66.   

Многокутники та їх площі
67.   

Многокутники та їх площі
68.   

Підсумкова контрольна робота №6
69.   

Розв’язування задач
70.   

Підведення  підсумків за рік