«Всьому, що необхідно знати, навчити не можна,

вчитель може зробити тільки одне — вказати дорогу.»

Річард Олдінгтон

пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

Планування. Алгебра 8 клас

Алгебра, 8 клас.
 (70 годин, 2 години на тиждень)



Дата
Тема уроку
Тема №1. Раціональні вирази (32 години)

Повторення матеріалу 7 класу.

Означення  степеня з цілим  показником
3.              

Властивості  степеня з цілим  показником

Стандартний вигляд числа

Стандартний вигляд числа. Самостійна робота

Раціональні вирази . Раціональні дроби

Допустимі значення змінних

Основні властивості раціонального  дробу.

Основні властивості раціонального  дробу.

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

Контрольна робота №1 «Додавання і віднімання дробів»

Множення  раціональних дробів.

Множення  раціональних дробів

 Піднесення дробу до степеня

Ділення дробів

Ділення дробів. Самостійна робота

Тотожні перетворення раціональних виразів

Тотожні перетворення раціональних виразів

Рівносильні рівняння. Раціональні  рівняння

Розв’язування раціональних рівнянь.

Розв’язування раціональних рівнянь. Самостійна робота

Розв’язування   типових задач

Контрольна робота № 2 « Множення та ділення  дробів»


Функція її властивості і графік

Функція  її властивості і графік.Самостійна робота

Степінь з цілим від’ємним показником.

Властивості степеня з цілим від’ємним показником

Контрольна робота № 3 «Функція y= , властивості і графік»
Тема №2  Квадратні корені. Дійсні числа. (13 годин)

Функція ,  її графік і властивості
34.   

Функція ,  її графік і властивості
35.   

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь.    
36.   

Числові множини . Раціональні числа.
37.   

Ірраціональні числа. Дійсні числа.
38.   

Властивості арифметичного квадратного кореня
39.   

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня
40.   

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня
41.   

Добуток і частка квадратних коренів.
42.   

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.Самостійна робота
43.   

Функція y=, її графік і властивості.
44.   

Функція y=, її графік і властивості.
45.   

Контрольна робота №4. Квадратні корені. Дійсні числа
Тема №3 Квадратні рівняння (19 годин)
46.   

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.
47.   

Розв’язування неповних квадратних рівнянь
48.   

Формула коренів квадратного рівняння
49.   

Розв'язування квадратних рівнянь
50.   

Розв'язування квадратних рівнянь  Самостійна робота
51.   

Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта
52.   

Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта
53.   

Контрольна робота №5  « Формула коренів квадратного рівняння»
54.   

Квадратний тричлен та його корені.
55.   

Розкладання квадратного тричлена на множники
56.   

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних .

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота

Квадратне  рівняння як математична модель прикладної  задачі

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних.

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних

Контрольна робота №6 «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»

Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 годин)

Тотожні перетворення раціональних виразів

Властивості та графіки функцій , ,

Степінь з цілим показником. Квадратні корені.  Квадратні рівняння
68.   

Підсумкова контрольна робота №7

Розв’язування вправ
70.   

Підведення підсумків за рік