Алгебра, 8 клас.
(70 годин, 2 години на тиждень)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Тема №1. Раціональні
вирази (32 години)
|
||
Повторення матеріалу 7 класу.
|
||
Означення степеня з цілим показником
|
||
3.
|
Властивості степеня з цілим показником
|
|
Стандартний вигляд числа
|
||
Стандартний вигляд числа. Самостійна
робота
|
||
Раціональні вирази . Раціональні дроби
|
||
Допустимі значення змінних
|
||
Основні властивості раціонального
дробу.
|
||
Основні властивості раціонального
дробу.
|
||
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
|
||
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота
|
||
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
|
||
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
|
||
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
|
||
Контрольна робота №1
«Додавання і віднімання дробів»
|
||
Множення раціональних дробів.
|
||
Множення раціональних дробів
|
||
Піднесення дробу до степеня
|
||
Ділення дробів
|
||
Ділення дробів. Самостійна робота
|
||
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння
|
||
Розв’язування раціональних рівнянь.
|
||
Розв’язування раціональних рівнянь. Самостійна робота
|
||
Розв’язування типових задач
|
||
Контрольна робота № 2 «
Множення та ділення дробів»
|
||
Функція
![]() |
||
Функція
![]() |
||
Степінь з цілим від’ємним показником.
|
||
Властивості степеня з цілим від’ємним показником
|
||
Контрольна робота № 3
«Функція y=
![]() |
||
Тема №2 Квадратні корені. Дійсні числа. (13 годин)
|
||
Функція
![]() |
||
34.
|
Функція
![]() |
|
35.
|
Квадратний
корінь. Арифметичний квадратний корінь.
|
|
36.
|
Числові множини .
Раціональні числа.
|
|
37.
|
Ірраціональні числа.
Дійсні числа.
|
|
38.
|
Властивості
арифметичного квадратного кореня
|
|
39.
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня
|
|
40.
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня
|
|
41.
|
Добуток і
частка квадратних коренів.
|
|
42.
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені.Самостійна робота
|
|
43.
|
Функція y=
![]() |
|
44.
|
Функція y=
![]() |
|
45.
|
Контрольна робота №4.
Квадратні корені. Дійсні числа
|
|
Тема №3 Квадратні
рівняння (19 годин)
|
||
46.
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.
|
|
47.
|
Розв’язування
неповних квадратних рівнянь
|
|
48.
|
Формула коренів
квадратного рівняння
|
|
49.
|
Розв'язування квадратних рівнянь
|
|
50.
|
Розв'язування квадратних рівнянь
Самостійна робота
|
|
51.
|
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта
|
|
52.
|
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта
|
|
53.
|
Контрольна робота
№5 « Формула коренів квадратного
рівняння»
|
|
54.
|
Квадратний тричлен та його корені.
|
|
55.
|
Розкладання квадратного тричлена на множники
|
|
56.
|
Розкладання
квадратного тричлена на лінійні множники.
|
|
Розкладання
квадратного тричлена на лінійні множники.
|
||
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних .
|
||
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота
|
||
Квадратне рівняння як математична
модель прикладної задачі
|
||
Розв’язування задач
за допомогою квадратних рівнянь
|
||
Розв’язування задач
за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних.
|
||
Розв’язування задач
за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних
|
||
Контрольна робота №6
«Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»
|
||
Повторення і
систематизація навчального матеріалу (6 годин)
|
||
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||
Властивості та графіки функцій
![]() ![]() ![]() |
||
Степінь з цілим показником. Квадратні корені. Квадратні рівняння
|
||
68.
|
Підсумкова контрольна
робота №7
|
|
Розв’язування вправ
|
||
70.
|
Підведення підсумків за рік
|