7 клас
( 1 год. на тиждень, 35 год.)
№
|
Тема уроку
|
|||
1.Електронне листування (5 год.)
|
||||
1.
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному
класі.Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.
Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
|
|||
2.
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
|
|||
3.
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування
електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання.
Операції над папками та листами.
|
|||
4.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|||
5.
|
Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. Практична робота №1
|
|||
2. Моделювання (5 год.)
|
||||
6.
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання
інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
|
|||
7.
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
|
|||
8.
|
Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Практична робота №2
|
|||
9.
|
Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.
|
|||
10.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|||
3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (10
год.)
|
||||
11.
|
Висловлювання. Істинні
та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Базові
алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
|
|||
12.
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
у середовищі Scratch.
|
|||
13.
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. Практична робота 3.
|
|||
14.
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
|||
15.
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|||
16.
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. Практична робота 4.
|
|||
17.
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Scratch.
|
|||
18.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|||
19.
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Scratch
|
|||
20.
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Scratch. Практична робота
5.
|
|||
4. Табличний процесор (9 год.)
|
||||
21.
|
Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число, текст, формула. Табличний
процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної
книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі
табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного
процесора.
|
|||
22.
|
Редагування даних
таблиці. Уведення даних до комірок: текст, число. Іменовані комірки і
діапазони. Автозаповнення. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
|
|||
23.
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних,
клітинок і діапазонів комірок.
|
|||
24.
|
Уведення, редагування та форматування даних усередовищі табличного
процесора. Практична робота №6
|
|||
25.
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і
властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
|||
26.
|
Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Практична робота №7
|
|||
27.
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення
формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання
вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
|||
28.
|
Виконання обчислень за даними електронної
таблиці.
|
|||
29.
|
Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Використання вбудованих функцій. Практична робота 8.
|
|||
30.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|||
5. Виконання
індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних
засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо). (5 год.)
|
||||
31.
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови
задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
|||
32.
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
фізика, хімія, біологія, географія,
тощо)
|
|||
33.
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
|||
34.
|
Захист проекту.
|
|||
35.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар