«Всьому, що необхідно знати, навчити не можна,

вчитель може зробити тільки одне — вказати дорогу.»

Річард Олдінгтон

понеділок, 27 серпня 2018 р.

Планування Інформатика 7 клас (2018)


7 клас
( 1 год. на тиждень, 35 год.)




Дата

Тема уроку
1.Електронне листування (5 год.)
1.                      

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
2.                      

Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень.  Вкладання файлів.
3.                      

Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.
4.                      

Розв’язування компетентнісних задач.
5.                      

Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.  Практична робота №1
2. Моделювання (5 год.)
6.                      

Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
7.                      

Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
8.                      

Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах.  Практична робота №2
9.                      

Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.
10.                 

Розв’язування компетентнісних задач.
3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням  (10 год.)
11.                 

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
12.                 

Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
13.                 

Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.  Практична робота 3.
14.                 

Алгоритми з розгалуженням.
15.                 

Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
16.                 

Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.  Практична робота 4.
17.                 

Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.
18.                 

Розв’язування компетентнісних задач.
19.                 

Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch
20.                 

Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.  Практична робота 5.
4. Табличний процесор (9 год.)
21.                 

Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число, текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
22.                 

Редагування даних таблиці. Уведення даних до комірок: текст, число. Іменовані комірки і діапазони. Автозаповнення. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
23.                 

Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
24.                 

Уведення, редагування та форматування даних усередовищі табличного процесора. Практична робота №6
25.                 

Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
26.                 

Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.  Практична робота №7
27.                 

Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
28.                 

Виконання обчислень за даними електронної таблиці.
29.                 

Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.  Практична робота 8.
30.                 

Розв’язування компетентнісних задач.
5. Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо). (5 год.)
31.                 

Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
32.                 

Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо)
33.                 

Виконання індивідуальних навчальних проектів.
34.                 

Захист проекту.
35.                 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.


Немає коментарів:

Дописати коментар